tak faham dengan diri sendiri

Assalamualaikum 
malam ni kan aku rasa macam tetibe rajin nak update blog . aku pun tak tau kenape rajin sgt. hurmm,, malam ni aku macam entah la tetibe rasa mcm tak paham dengan diri sendiri . faham tak perasaan tu ? tetibe rasa badmood sendiri. serius tak paham .. kenape ek macam ni ? tetibe rasa macam kepala aku serabut sangat . whatsapp dia pun aku balas macam nak tak nak je . 

tadi pun pegi makan malam dengan housemate and dia pun ade. aku macam okay la sbb dia whatsapp aku nak ikut kitaorg. mulanya aku okay pastu entah sekelip mata aku macam dah takde mood . aku tahu dia duk pandang aku je time aku makan tu tapi aku buat tak tau sbb malas nak layan . selalunya kalo dia ade , dia akan bayarkan makanan aku tu tapi tadi aku macam tak nak dah dia bayarkan. biar aku hidup dengan dunia aku sendiri. asyik dia je bayarkan rasa macam berhutang banyak sangat dengan dia . ade satu jubah pun dia belanja aku. tapi aku macam jubah kot , mahal weh. ko igt murah. rasa macam banyak sangat hutang aku dengan dia. 

kenape rasa macam ni YA ALLAH... serius tak tau kenape jadi macam ni. aku rasa macam nak pegi suatu tempat and time tu takde orang yg aku kenal and time tu aku boleh tenangkan diri aku . kalau bolehlah kan. tapi bangun esok pagi pun still dekat rumah sewa ni and rutin harian gi kelas belajar and balik kelas ulangkaji makan malam solat and sambung dengan hari seterusnya. 

aku tak faham kenape kalau aku badmood aku akan badmood sampai berhar-hari . tak faham la. 
aku tak tau kalau dia boleh tahan lagi dengan aku ataupun tak. aku sayang dia tapi aku takut nanti one day dia dah malas layan aku. aku harap sangat dia sentiasa boleh sabar dengan aku . aku harap ape yg aku dgn dia rancang akan tercapai. in shaa Allah ameen. Moga Allah permudahkan segalanya. In shaa Allah. 

sekian . 

untuk awak : sy mintak maaf sebab selalu perangai sy macam ni. harap sangat awak masih boleh sabar dengan sy. sy mintak maaf utk semuanya.

Comments

Popular Posts