HANDSOCKS

Assalamualaikum and hai uolls. hehe. 

dah dekat sebulan aku cuti duduk rumah goyang kaki makan tido *hahahahha* itu je keje aku kat rumah. hari tu aku ade terpikir nak buat bisnes sendiri. pikir macam nak ada label sendiri. wahhhhh mmg eksited la time aku pikir tu. hahaha. serius rase macam time tu nak buat bisnes time aku pikir tu jugak. *kalo ade emoji ni best utk lahirkan perasaan eksited aku tu* hahahaha. and alhamdulillah lepas aku pikir masak-masak pastu aku tanya pendapat orang-orang terdekat aku, so why not kita cuba kan? boleh dpt pengalaman. hehee. 

so sekarang ni aku buat bisnes jual handsocks. hehe. handsocks bukan sebarang handsocks tau! ni nama dia handsocks ajaib! nak tau sebab ape ajaib?sebab dia boleh bertukar warna *hahahaha*. aku serius okay tak tipu. hehe. handsocks ni ade dua warna sebab tu boleh jd ajaib . hheheh. 

so ni gambar handsocks yg aku jual :





okay ni antara handsocks yg ada sekarang. tinggal ni je. yg lain semua org dah kebas *haahaha*.

description :
material : cotton lycra (mmg kain lembut, selesa pakai , boleh match dgn outfit kita).
1 warna hanya ada 1 pcs shj. 
RM 8 / pair EXC postage.
For order : whatsapp/telegram : 011 2546 9011


sekian tu je post kali ni. bye!

#keepcalmandcoverouraurah

Comments

Popular Posts