dah jadi hakak fasi

Assalamualaikum w.b.t. 

okay and hai long time no see yaa. heee. lame betol tak update blog ni. maaf la hakak busy sikit. buat-buat busy. hahahhaha. okay no kidding anymore. aku baru habis final exam untuk SEMESTER 3. okay baru semester 3 kay bukan semester 5 lagi. macam dah habis study je rase. dia punya freedom memang melampau-lampau. tido bangun makan je keje aku. hahahahha. kadang bosan gak buat benda same je. hahaha. tapi nak buat ape lg duk rumah kan. selain dari duk main handphone je pastu makan pastu tido. rutin harian terbaru kay. hahahaha. 

selalunya keje aku bangun tido pastu gi kelas pastu habis kelas balik makan tido kejap pastu sambung study. itu lah rutin harian bila dduk rumah kat kolupo tu. hahaha. weekend keluar hilang stress. hahahaha. banyaknye lahai aku mengarut atas tu, hahahaha. minta maaf sangat sebab dah lama tak menekan keyboard ni. hahahaa. so gatal nak tekan bebanyak sebab tu jadi macam ni, hahahaha. 

okay masa sem 3 ni kan aku secara rasminya aku dah terjoin dengan kelab FASILITATOR. u know what is fasi? alaa cam jaga intake tu pastu ade in charge event tu event ni. haaa lebih kurang cam tu la. huhu. so secara rasminya aku dah terlibat sekali. pengaruh pertama adalah sebab capital S tu. haishh selagi aku tak join kelab fasi selagi tu la asyik duk hasut aku suruh masuk kelab dia tu. tau la awak tu orang legend fasi. hahahahha. so sesuka hati ye nak arah kita masuk jugak. ishhh..hhahaha
pastu pengaruh kedua adalah kawan aku dak classmate aku. hahaha. diorang ni memang la suka betol hasut aku suruh masuk kelab fasi mentang-mentang la ade orang legend tu ye. hahahah tapi sebenarnya memang aku nak jugak masuk pun tapi tu la aku segan dengan kwn-kwn dia semua tu. sbb semua kwn-kwn dia ahli fasi so cam segan. paham tak segan tu cemana. 

so lepas dah join aku ingat lagi si sefu ni bahan aku. haishh sabar je la. nasib baik presiden kelab tu. hahaha. kalo tak dah lama kena tepuk dahi dengan aku. hahahaha. tapi serius lepas join kelab fasi ni aku rasa macam-macam pengalaman. serius best memang tak menyesal masuk kelab fasi ni. 

hari tu kelab fasi ni ade buat g picnic dekat sungai chilling. best wehhhhhh. serius besttt. hahaha. fasi-fasi lama semua dapat kenal. hahahaha. memang diorang punya ikatan persahabatan tu tetap kukuh even fasi-fasi lama dah ade yang kerja , dah habis study semua. tapi diorang tetap join sekali. memang best! serius best!!!

ni gambar time camp fasi. gambar dekat sg chilling aku lupa tak transfer lagi. hahaha

okay sekian tu je. nanti aku update lagi. bye! 

note : persahabatan takkan penah putus melainkan kau sendiri yg putuskan ikatan persahabatan tu.

Comments

Popular Posts