MIDTERM

Assalamualaikum w.b.t.

okay and aku akan hadapi exam midterm next week. rupanya dah nak midterm dah wehhhhh . kejap je masa berlalu kan. tup-2 nak exam midterm dah. rasa  macam nak nangis sebab banyak lagi tak cover. next week nak midterm dah. cemana entah ni. harap-harap boleh jawab semua la and in shaa Allah sempat utk cover semua. midterm pun dah 5 paper. budak rumah aku yang lain 2 paper 1 paper je. dak-dak account ni je selalu 5 paper. nangissssssss..

nak balik ganuuuuu... serius wehh dah dekat sebulan lebih aku tak balik negeri aku sendiri tu. rindunya lahai dekat umi dengan aboh. skrg ni pun busy je keje aku. nak call pun tk sempat. hurmm,,
memang rindu betol kat diorang ni. lama sangat dah tak balik. tu belom duk overseas lagi tau, kalo duduk overseas ermmm tak tau la nak cakap cemana. setiap sem aku balik malaysia kot. hahhahaha.

semester ni semua subjek agak mencabar jugak lah bagi aku. banyak paper killer lak tu. nangissss lagiiiiii. tengok nama subjek macam senang ce ko try belajar. boleh pening kepale otak main dengan nombor je. game yg aku selalu main lak game kalkulator. hahhahahahaha. sebab aku selalu duk tekan-tekan benda alah tu la. masuk exam pun aku main game tu jugak. hahahhaha.. tapi mmg kena tekan pun kalkulator tu. takde benda tu macam mana ko nak jwb exam nanti.  seram tau kalo takde kalkulator tu. boleh nangis sampai berdarah air mata ko. hahaha

*****

cemana ea nak hilangkan rindu ni. hahhaahahaha. tak penah kot aku rasa macam ni sebelom ni. ni betol-betol perasaan yg aku rase macam nak gelak. hahahahha. rindu kat orang. of course la orang tu special dalam hidup aku. nak jumpa tiap-tiap hari memang tak la. sekali sekala boleh la. hahahhaa
tengok gambar je la kalo nak jumpa tiap-tiap hari. hahahhahaha. moga Allah permudahkan segalanya. ameen.

*****

doakan aku ye untuk midterm ni. moga aku and kawan-kawan yang lain dapat jawab exam nanti dengan mudah. ameen. in shaa Allah.

SEKIAN.


Comments

Popular Posts