Raya 2015

Assalamualaikum w.b.t.

alhamdulillah hari ni dah masuk 9 syawal . kejap je kan dah 9 syawal dah hari ni. haihh makin cepat je masa berlalu.ermm and hari ni dah kena balik kl. dia punya malas masya Allah sangat malas nak balik. hahaha padahal esok dah ade presentation. tugas sebagai student terpaksa la kena balik. haihhhh... lepas ni konfem berderet quiz test...................... redha. 

tetibe lak citer pasal nak balik kl. hahahha..tajuk entry raya. aduyaiiii..hahahaha. 
haa cemana raya anda-anda ? best tak? raya aku first week je best pastu masuk ke minggu kedua and seterusnya tak best dah sebab malas dah nak raya. hhahahha. minggu pertama je aku semangat nak raya. minggu seterusnya tak semangat dah. hhhahah. 

 raya , raya jugak tau jangan lupa pulak solat. kadang seronok sangat duk beraya sampai lupa nak solat. tak elok la macam tu. baik solat awal-awal pastu sambung beraya. hehe. haa puasa 6 syawal jangan lupa jugak tau. hehe. 

aku paling suka beraya kat terengganu sebab nya selalu raya kat ganu dapat duit raya banyak. hahahahaha. selalunya raya pertama la. dapat banyak duit raya. hhahaha. serius aku ingat tahun ni tak dapat dah tau or maybe dapat sikit je . aku pikir macam tu la. tapi sangkaan ku meleset sama sekali. bahasa melayu sangat ni. haahahahha. aku rase la tahun ni paling banyak dapat. hahahaha. tak sama macam tahun-tahun lain. tahun ni spesial sikit. dapat lebih sikit. hehee. maybe sbb aku dah masuk kolej kot? ermmm entah lah. takpe lah dah rezeki tahun ni dapat lebih sikit. heee

tapi aku tak guna la duit tu , simpan utk future kot-kot nati ade emergency ke ape kan. kita tak tau. baik simpan je. kalo ade ape-ape boleh guna. kan kan. hehe. simpan dalam tabung haji pun elok. bila dah cecah 1000 brape ntah nama kita akan automatik daftar utk pegi umrah or haji nanti. haa lagi elok daripada duk membazir beli barang-barang yg takde faedah. idea aku yang ni boleh guna. ahaks. haahah


sekian. 


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN. :)








 SELAMAT HARI RAYA ;)
 

Comments

Popular Posts