Puasa dekat kampus

Assalamualaikum w.b.t. 

okay hai *lambai* . hehe. 
hari ni dah 15 Ramadhan . kejap je kan masa berlalu. hurmm dan jugak cepat sangat masa berlalu apabila aku duduk kat hostel kptm ni. dah seminggu dah kelas mula start and semuanya alhamdulillah berjalan dengan baik. sem ni agak mencabar la sikit bagi aku. tengok subject pun macam ermmm okay. tak leh nak mian-main dah macam semester 1 dulu. hahahaha

ye laa dulu semester 1 main-main lagi. zaman spm tak habis lagi dalam diri so bila masuk kolej "sifat main-main" masa kat skolah dulu still lekat lagi lah. hehe. nak buat macam mana kan. ahahaha. dah perangai macam tu. hahaha. tapi sekarang dah berubah la sikit demi sikit. mula sedar yg diri ni makin lama makin meningkat umur. 

so , ermmmm puasa kat kampus or kat hostel la. okay lah. tapi serius lagi best bila puasa kat rumah. hehe. memang lah kan duduk rumah best. semua benda dah ade. ni bila duk sendiri memang semua benda kena buat sendiri. duduk kat hostel ni bila bulan aku rasa lagi banyak aku keluar duit daripada bulan tak puasa. hahahha. tak tau la kenape jd macam ni. aku ingatkan bila bulan puasa boleh lah kan jimat sikit duit poket ni TAPI ni TAK JADI NAK JIMAT. ahahahhaa.. ade je benda aku nak beli. itulah inilah. ye laa perempuan. hahahhaa.. okay perempuan memang suka shopping. hahaha.. tapi takde lah kaki shopping nak shopping tiap-tiap hari. takde la sampai macam tu sekali. teruk betol tu. pokai nati kang.. hahahaha

ermm puasa dekat hostel ni kan.. macam tak best sikit lah. nak g cari tempat nak berbuka kemain pikir nak berbuka kat mana. nak makan ape.. susahnya nk pilih. -_- . kat area tu ade la warung-warung kedai-kedai kecik tapi ermmm macam aku tak berapa sangat nak makan kat situ sebabnya orang ramai sangat and laki paling ramai and sudah semestinya memang aku taknak la makan dekat situ. memang aku tak selesa la nak makan dekat situ. dengan orang ramai pastu kerusi pun dekat-dekat. haihh memang tak la.  

kalau orang dah biase lain lah. tapi aku memang tak boleh. sekali berubah mood tak jadi nak berbuka. haa sape nak tanggungjawab. hahahha. 

okay dah tak tau nak cakap ape. hahhaha. PUASA KAT RUMAH LAGI BEST. HAHAHAHA

SEKIAN.

Comments

Popular Posts