Trial SPM

Assalamualaikum.
Dear my beloved friends and followers.



sebenarnya aku tak tau kenapa jari-jari aku ni terasa macam gatal semacam je. tapi rupanya jari aku ni nak menaip keyboard kat laptop ni haa. takpe takpe akan ku tunaikan hasrat jari-jari ku itu. haha. takde kaitan langsung pun gambar tu dengan tajuk entry aku kali ni. 

tinggal berapa hari je lagi nak TRIAL SPM DAN SPM . sesungguhnya hati ku berdebar bagai nak luruh jantung ku ni. kelas ayat. haha. tapi memang pun. kalo ikutkan memang nerves giler ni weh nak ambik spm. kalo pmr dulu memang nerves tapi aku rase spm ni lagi nerves daripada pmr dulu. sungguhpun weh aku oyak ni. caye ar sape yg belum ambik spm tuh. haha.. keluor dok starang bahasa ganu sejati ku. haha.. minggu depan dah start trial spm bagi budak-budak batch 96. spesis aku la tu. aku ucapkan semoga berjaya lah dalam trial spm dan jugak spm nanti. amin. 

trial spm. trial ni maksudnya ialah percubaan spm. so, maknenya peperiksaan percubaan spm semakin hari semakin hampir dengan ku dan aku masih lagi menekan keyboard yg macam nak campak je dalam dustbin. 
takpe. kalo kita usaha sungguh-sungguh dan berdoa kepada Allah inshaAllah kita akan mendapat hasil yg berbaloi dengan usaha kita tu. aku harap usaha yg aku lakukan selama ni akan dapatlah hasil yg berbaloi yg dapat menceriakan hati kedua ibu bapa aku. aku nak sangat tengok muka diorang yg tersenyum lebar bila tengok result spm aku nanti. inshaAllah.

trial spm and spm. dua-dua ni penting blake. kalo nak tau "blake" tu ape korang search google cari perkataan tu sendri ek. tq. haha. cikgu aku penah cakap yg trial spm ni sama penting jugak dengan spm sebenar. cuma kena tambah perkataan trial je, sebab tu jadi trial spm. haha. okay okay. continue mula.
contoh lah kan, cikgu aku cakap kalo kertas spm sebenar tu hilang ke ataupun pemeriksa tu tersalah letak ataupun anak dia main pastu gi campak dalam tong sampah. mane la kita tau kan. pastu result spm ni dia akan ambik result trial la. takkan la nak kena exam balik paper tu. so, kena buat yg terbaik dalam trial nanti ye budak-budak batch 96. termasuk aku jugak. 

aku harap batch 96 dapat buat yg terbaik dalam exam trial spm dan jugak spm sebenar nanti. ingat! jangan menyesal di kemudian hari. aku harap entry ni korang enjoy. assalamualaikum. 

#note : berusaha selagi masa masih ada. dan jangan hampakan hasrat ibu bapa.  




Comments

Popular Posts