1 post 2 entry

Assalamualaikum. Hai uolls.. :D

Hari ni aku nak buat 2 entry tapi dalam 1 post je. Malas nak post banyak-banyak. Kalo aku dah kate aku malas memang aku malas level tinggi skali. Anda-anda semua kenal x dengan pemilik nama ini MARIA ELENA ZARUL . Kenal? Kalo x kenal sila tekan butang pangkah dekat lappy anda and get out from here! haha.. *sorry to say that* hehe
okay. Betol ke x knal ni? Kalo x knal tu buat-buat kenal sudah la ye. hehe.. Dia ni femes tau dalam youtube. Tekan je nama Maria Elena konfem akan terus keluar nama dia. Dia suke buat video. Orang panggil vlogging. Kalo macam aku buat ni blogging tapi dia buat vlogging. Dia pon ade jgk blog. Dia ni pemes dengan blog dia and video shortnap yg dia buat. Aku selalu jgk survey blog dia and video dia tu. Lawak giler derr nak habaq mai. Dia suke buat muka-muka peliks. Nama blog dia pom peliks. Mesti la orangnye peliks jgk kan. Btw Maria ni orangnye sporting habis. Aku suke sangat tengok mimik muka dia. Macam-macam gaya yg dia buat. Hahaha..

Okay. Baru-baru ni dia dah...................... Kawen!!! Syukur alhamdulillah.. Tahniah kak Maria.. Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat ye.. Time diorang sanding tu macam-macam gaya yg dia buat dgn pasangan dia iaitu Asfirdaus. Skali dgn family pom termasok jgk. Hahahaa.. Memang sempoi habis! Pasangan dia tu x usah cakap la.. Handsome sgt! Hahaha.. Aku tengok pom boleh cair. Haha.. tapi x baik la kan. Dah jd laki orang pom. X kan nk g rebut dgn kak Maria plop. Hahaha.. *gurau je* 
Tapi ape pom sy nak ucapkan Tahniahhh buat kak Maria dan Asfirdaus. Jeles tengok diorang ni. Romantik giler! Hahaha..  Kalo anda-anda nak tau banyak lagi just pegi je blog dia Maria Elena Zarul
Kat situ korang boleh tau macam-macam pasal dia. hehe.. 

Sempoii + Romantik. Hehe







Entry ke dua

 Next entry. Malam ni aku akan bertolak pegi ke LONDON .. Ceewwwaaahh.. london tu. *tipu*
hahahaha..   okay. Aku nak balik kampung la plus pegi holiday terus. Malam ni duduk kat kampung dulu semalaman. Besok baru bertolak pegi holiday. Nak tau tempat holiday aku kat mana.. hehe.. PARIS. haha.. *perasan* takde maknanya aku nak pegi paris tu. Umur baru 16 tahun. Ade hati nak pegi holiday sejauh tu.Satu Malaysia ni pom x habis lagi jelajah. haihhhh.. So, harap-harap semuanya berjalan dengan lancar la. Ameen..

Kelmarin adik bongsu aku duk tanya kat aku pasal nak pegi holiday ni la *Angah, bukan ke kita bertolak malam ni* aku tgh duk sedap tweeting masa bdak ni tanye aku mcam tu. aku jawab *Mana ada la. Esok baru bertolak. Kalo pegi malam ni, angah x pegi tusyen la nanti. Tu pun x pikir ke?* haha.. hambikk kau! Dah tahu aku tusyen malam semalam yg hang p tanya aku lagu tu buat apa.. berat nanang adik aku ni. up to you la adik. haha..

So, aku harap perjalanan malam ni dan esok akan berjalan dengan selamat.Ameen.

Assalamualaikum. Kbye!


Comments

Popular Posts